خلاصه ماشینی:
"com حقوق بازرگانی بین المللی(50) حقوق مالکیت فکری رنگها به عنوان علایم تجاری علاوه بر اینکه رنگها باید بتوانند برای بیننده قدرت تشخیص و تمیز ایجاد کنند، این نیز مساله مهمی است که آیا یک رنگ میتواند از جهت گرافیکی آنچه را که در بخش 1(1)"قانون ثبت اختراع"آمده است، تأمین کند؟این مساله مورد بحث و مذاکره مقامات مسوول ملی و مقامات مسوول"ثبت علایم تجاری جامعه اروپا"بوده است.
دوم اینکه روشن نبود که آیا تقاضانامه لزوما نیاز به انجام یک آزمایش برای پذیرش ادعای ثبت شده را مورد اشاره قرار داده است یا نه؟ و اگر چنین بود،آیا آزمایش استانداردی با استفاده از ابزار استاندارد و تحت شرایط استاندارد وجود داشت؟ سوم اینکه عبارت"اگر ضخامت دیواره سه میلیمتر است"به موارد ابهامدار اضافه شد زیرا این عبارت این را مقدر میداشت که بطریهای ساخته شده از موادی که ممکن بود به نظر برسد سایههای متفاوتی از رنگ آبی را در دیواره خود منعکس میکنند،در زمره مصادیق علامت پیشنهاد شده برای ثبت (در تقاضانامه به عنوان علامت تجاری)در نظر گرفته شدند،تنها اگر که دارای ضخامت سه میلی متر در دیواره خود میبودند."