خلاصه ماشینی:
"تازههای کتاب حقوق بازرگانی بین الملل(علمی کاربردی): تالیف:داود درونپرور،دکتر مهدی زریباف ناشر:انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه،سال 1383 قیمت:28000 ریال یکی از مهمترین ابعاد ارتباطات بین الملل،روابط بازرگانی خارجی به شمار میآید.
کتاب حاضر شامل کلیه سرفصلهای درس حقوق بازرگانی بین الملل برای دورههای کارشناسی میباشد که میتواند مورد استفاده کاربردی دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی و سایر رشتههای مرتبط قرار گیرد.
مدیریت بازاریابی جهانی تالیف:دکتر مهدی زریباف،سید تقی حسینیکیا ناشر:انتشارات گسترش علوم پایه،سال 1381 قیمت:22000 ریال یکی از مباحث مهم در بازاریابی،داشتن مهارتهای لازم در بازاریابی جهانی است.
این کتاب برای تدریس درس بازاریابی بین الملل تالیف گردیده و تلاش شده مباحث آن به صورت ساده و کاربردی با بهرهگیری از مطالعات موردی در مورد شرکتهای مختلف جهانی و ایرانی مطرح شود.
در این کتاب کلیه مباحث مرتبط با سرفصل بازاریابی بین الملل شامل مبانی،مباحث استراتژیک،تقسیم بازار،تعیین بازارهای هدف،و جایگاهیابی مطرح شده و موارد مرتبط با آمیختههای بازاریابی جهانی،و سازماندهی توصیف شده است."