خلاصه ماشینی:
"در عین حال چون این تغییر نگرش بر یافتههای پژوهشی استوار نبود با ارائه نتایج پژوهشهای انجام شده در زمینه تحلیل خطاها توسط dualy,burt krashen در سال 1982 و همچنین پژوهش مربوط به تأثیر رویکردهای استقراریی( inductive )و قیاسی( deductive )در اروپا نقش مشخصههای بارز و تفاوتهای آنها در دو زبان در فرایند یادگیری مورد تأکید قرار گرفت و لذا تحلیل مقابلهای که در حال حاضر«تأثیر فرازبانی»( crosslinguistic influence )نام گرفته مجددا مورد استقبال قرار گرفته است.
در این مقاله،ایشان با مقایسه مقوله زمانها در زبان انگلیسی و فارسی به مواردی از تفاوتها اشاره میکنند که میتواند ریشهی بعضی از خطاهای دانشآموزان در یادگیری زبان انگلیسی باشد.
listen!somebody is knocking at the door ضمن تشکر از همکار محترم توصیه میکنیم تحلیل مقابلهها در سطح محدودتری مثلا یک زمان یا تعداد محدودی از زمانها انجام شود تا تصویر جامعتری از تفاوتها ارائه شود."