خلاصه ماشینی:
"مستر کلاس پیانو که بیست و چهارم خردادماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار شده این خلاء تنوع آثار نواخته شده را باز به رخ کشید،طبق معمول شوپن،موتزارت، بتهوون ولیست و باخ حرف اول میزدند،حتی اگر یک مستر کلاس بریژیت مایر گزارش هیچکس برای نوازندهی متخصص آثار مندلسون، مندلسون ننواخت نفر اثری از مندلسون را برای نوازندهای که به دلیل نواختن آثار این آهنگساز شهرت دارد مینواخت،برای همه این امکان بوجود میآمد تا در جریان ظرایف و نکات دقیقی که قطعا بریژیت مایر برای گفتن دارد قرار بگیرند.
عدهای در پایان مستر کلاس جمع شده بودند و به شرط سنی که شرکت در مستر کلاس برای عدهای غیر ممکن کرده بود اعتراض میکردند حتی اگر کسی از آنان هم ادعای نواختن مندلسون را داشته باشد باز طنز این کشمکش را تلختر میکند،چرا که که در روند آموزش پیانو برای ورود به دنیای رومانتیک شاید نواختن برخی آثار مندلسون به جای آثار پیچیدهی شوپن(مثل اتودها)خیلی منطقیتر است و این واقعیت که افراد شرکت کننده زیر 25 سال در روز امتحان این مستر کلاس اتودشوپن را بدنواختند،نشان دهندهی قرار نگرفتن ترتیب صحیح قطعات در روند آموزش پیانو میباشد."