خلاصه ماشینی:
"(به تصویر صفحه مراجعه شود) زیبایی که فدای تفاوت نشده است نگاهی به آلبوم فیهمافیه/موسیقی تجربی 8/تولید مرکز موسیقی حوزه هنری (به تصویر صفحه مراجعه شود) سمیه قاضیزاده «فیهمافیه»با نقش سه ساز پیچیده در پارچهء سفید شبیه کفن.
اگرچه اغلب عود نوازان ایرانی به عربی نوازی این ساز شهرت دارند و باز اگرچه اغلب آنها از شاگردان استادان تار محسوب میشوند،اما نوازندگی عود در فیهمافیه کمی این عادت را به هم زده است و گاهی تمهای موسیقی غیر آسیای هم از آن شنیده میشود.
سبک نوازندگیس این قطعات که به نوعی مدرن محسوب میشود،به سازها نقش ویژه و مستقلی بخشیده است که هر ساز تنها در گرده معنایش را پیدا نکند،اگرچه به تنهایی هم شنیده شود،آن حس را نمیدهد و این موضوع از آن پارادکسهای کارهای تلفیقی و مدرن است."