خلاصه ماشینی:
"(به تصویر صفحه مراجعه شود) تلفیق یا گفتمان کاربردی به بهانه کنسرت موسیقی تلفیقی گروه ایستاتیس(سبکهای راک-جزو موسیقی دستگاهی ایران) مهیار محمد علیزاده *سنگ مرمر هیچگاه در آب زلال حل نمیشود این را هم هنرمند میپذیرد و هم کارشناس علم فیزیک.
در قطعهای به نام آبی و خاکستری خالق اثر سعی کرده است از تلفیق میان ساز کمانچه و گیتار الکتریک استفاده کند به نحوی که هرکدام ملودی مربوط به خود را مینوازند و سازهای چون پیانو،گیتارباس و درامز هارمونی و بیت زیرصدای این ملودیها را مینوازند که این بیتها اشاره به موسیقی جز میکند در قطعهای به نام پارت ایرانی با هنرمندی آقای کیوان ساکت اشاره به موسیقی دستگاهی ایران در سدهء اخیر شده است که ارکستر مجلسی به همراه پیانو سعی در اجرای موسیقی ملی و ساز تار به صورت تکنواز به نواختن آواز دشتی میپردازد."