خلاصه ماشینی:
"و اما اجرا؛ اگر علی راضی، که هنر آموخته تئاتر در فرانسه است، میخواهد ما را به طراحی و کارگردانی اثری فرمالیستی دعوت کند پس این متن زیادهگو، مانع و رادعی است در مقابل این فرمالیسم و اگر تلاش کرده است تا بین این متن و اجرا آشتی برقرار کند و دو وجه را به غایت، صحنهای گرداند نتیجه آن چنان رضایتبخش نیست.
طراحی صحنه با آب و آتش و خاک و باد ـاین عناصر اربعه ـ به شکلی تئاتریکال صورت گرفته است و خلاقیت کارگردان که طراح صحنه نیز میباشد در کنار لباسهای بدشکل و دست و پا گیر و بیکارکرد نمایشی، اثری را فرا روی ما قرار داده است که گاهی ما را با خود به اساطیر میبرد و گاه ما را میان زمین و آسمان معلق نگه میدارد و یا رها میکند."