خلاصه ماشینی:
"در تصاویر شمایلنگاران مذهبی آنچه بیش از همه غنای تصویری را درپی میآورد در واقع همان تجلی ایمان هنرمند است و لذا در آنجا،اتحاد و اشتراک معانی در تمام اشکال آن نظیر معماری،تزئینات داخلی،نگارهها و حتی آویزههای پارچهای محراب به وضوح قابل مشاهده است اما در ارتباط با هنر امروز واقعا چه ارتباطی میتوان میان امر مقدس و خلق، آویختن بر دیوار نمایشگاه،فروش و...
این جدایی از سوژه،(که گویی کمی نیز به نفی گذشته اشاره دارد)مجموعه جدید آثار را با آسیبی جدی مواجه ساخته است.
همیشه با دیدن آثار متفاوت هنرمندان کشور که در زمینههای متفاوت دست به آفرینش آثار خود زدهاند، این سؤال برایم مطرح بود که چگونه ممکن است یک هنرمند در یک نمایشگاه اثری در قالب هنرهای جدید مانند اینستالیشن یا کانسپت از خود به نمایش بگذارد و در نمایشگاهی دیگر از آثار انفرادی یا جمعی،یک اثر نقاشی ارائه دهد."