خلاصه ماشینی:
"در اینجا این که چرا کوبین بر این مدار پابرجا ماند،مسئله ما نیست(گرچه فکر میکنم جواب این مسئله را میتوان بیشتر در علایق بزرگسالی او پیدا کرد-مانند بوش 2،گویا3،ردن4-تا در علایق کودکیاش)آنچه توجه ما را به خود معطوف میدارد(و تصور میکنم تجربهای در اواخر دوران کودکیاش در آن بسیار دخیل بوده است)این است که چرا چنین تخیل به دقت تصویرشدهای،در عین حال در حوزه تصویرسازی ملودرام جای نمیگیرد.
در این طرح،جمجمه و مثلث فروزان نور بهگونهای از بقیه فضای اثر جدا شده است.
این جداسازی مسلما مهم است:قرار دادن امر مشهود غیرواقعی در فضای واقعی اما غیرمشهود.
پس دقیق و جزآبهجزآ تصویر شدن موضوعات در آن تصویرسازانه به نظر نمیرسد چرا که این همان جز،نگری واقعگرایانهای است که در عکس غیر آن را شاهدیم.
او یک داستان سورآلیستی نیز نوشت و آن را به تصویر کشید(9091)،تصاویر خیالپردازانهاش بر کیریکو اثر گذاشته است."