خلاصه ماشینی:
"2-آیا شما در باب این مقاله پرترهها و سردیسهایی را که در نقاط دیگری از ایران گذارده شده،مورد توجه قرار داده،یا صرفا به نمایشگاهی از سردیسهای بزرگان در پارک ملت توجه داشتهاید؟ 3-آیا شما فکر نمیکنید که در هر گوشه جهان ساخت مجسمههای فیگور شهری یا مجسمههای فیگور شخصی که مجسمهساز برای بیان تفکر خود انجام میدهد،بسیار متفاوت است و همچنین در برنامههای دکوراسیون شهری پس از هر 01 سال مشاوران و کارشناسانی باید گردهم آیند و به بازنگری مجسمههای گذارده شده در سطح شهر چه فیگوراتیو و چه ازاد بپردازند.
چراکه تنها این دلیل که حس حرکت و همخوانی موجود در کمانگیری آرش با اصول رابطه فرم و فضای این مکتب دلیلی کافی برای نصب آن در فضای خاص شهر اصفهان نیست، زیرا اگر در مقطع زمانی خاص«آمبرتوبوتچونی»مجسمهی«شکلهای منفرد در فضا»را در قالب فوتوریسم میسازد به دلیل شرایط مختلف و موثر بر هنر اوایل قرن بیستم اروپا است اما آیا در اصفهان معاصر نیز چنین است؟ 4-چنانکه صحیح اشاره فرمودید:اگر صدیقی فردوسی میسازد فردوسی خودش را میسازد اما نمیدانیم چرا که اگر چند مجسمهساز ما فردوسی بسازند فردوسی صدیقی را میسازند به همین دلیل نام این کار را الگوهای تکراری میگذاریم."