خلاصه ماشینی:
"شمشیرهایی که اشارتی طنزآمیز به جنبهی هولناک عشق نیز دارند!آخرین مسیری را که برای رسیدن به نقاشیها باید طی کرد،تالاری است بسیار بزرگ با سقف بلند،در بردارندهی شاهکارهایی چون پرسئوس و آندرو مدهآ (Pereseus and Andromeda) اثر تیسین51،رنگین کمان (Rainbow Landscape) روبنس61و بانویی با بادبزن (Lady with a fan) اثر ولاسکس71،در همین تالار است که دهها تن انگلیسی در انتظار نوبت ورود به سالن نمایشگاه فروید هستند.
از این هم بدتر،حتی تاثیر اسلاف نقاش آلمانیاش همچون اکسپرسیونیستهای آلمانی،پرترههای گروه عینیت نو،همچون ماکس بکمان72، (به تصویر صفحه مراجعه شود) اوتودیکس82،و گئورگه گروز92بر کار وی نیز نادیده گرفته میشود.
و اما،با رجوع به تاریخ نقاشی آلمان، میتوان گفت که لوسین فروید امروز نیز مانند آلبرشت دورر، توانایی فیزیکی اجرای فوق العاده قدرتمند و با شکوهی را که در آثار پیشین او دیده میشود،تاحدودی از دست داده است."