خلاصه ماشینی:
"این رویکرد،چه در آثار نقاشی و چه طراحی همپای یکدیگر اندیشههای نقاشی را شکل میبخشند و شاید ازهمینرو باشد که هنرمند بر خود فرض دانسته که مرزهای همواره و مشخص طراحی و نقاشی را شکسته و لذا به اشتباه نام نقاشی را برای نمایشگاه آثار خود برگزیده است.
در آثار مرشدلو(چه طراحی و چه نقاشی)عناصر تصویری قابل شمارش و شناساییاند.
عناصر بصری و تصویری در آثار مرشدلو همانگونه که ذکر آن رفت به گونهای رقم خوردهاند که نوعی از کسالت و ولنگاری را هویدا ساخته است.
رخوت و تنپروری که در اینجا عنوان شده است،بیش از همه معلول فرورفتن و ماندن در اجتماعی است که سنتهای ناموجه پرهای پرواز آن را بسته است هنرمند نقاش منتقد نیز گوی با برخوردهای مدرن که صد البته از سنت فاخر تصویری نیز بیبهره نیست،مسیر را برای جستجو و بالندگی روشن ساخته است."