خلاصه ماشینی:
"ضمن آنکه وجه مستند عکس، بیننده را تحریک و متاثر میکند تا در برابر تصاویر درنگ کند،به خصوص اگر نداند این حالات نمایشی است و از پی آن خطخطیها و رنگمالیها،بر جنبههای اکسپرسیو عکس تاکیدی مضاعف آن هم از جنسی دیگر میدهند.
بدون عنوان2791/ مداد ترکیبی بر روی عکس (به تصویر صفحه مراجعه شود) آزمایشگرهایی که به عنوان«نقاشی با چشمان بسته»و یا«نقاشی خودکار»انجام میدهد، حاصل تاثیراتی است که از جانب سورآلیستها جذب کرده بود.
در 3591 اولین تجربههایش که بعدها به عنوان شاخصهی هنرش قلمداد میشود را آغاز میکند،که شامل نقاشی بر روی کارها و یا عکسهای خود و دیگر هنرمندان بود.
او در 0791 به اجرای مجموعههایی از نقاشی بر روی عکس پرداخت که با عناوینی چون:«حالتهای زنان»،«هنر بر روی هنر»،«ماسکهای مرگ»و«چهرههای اجساد»بر جای ماندند در 4791 شروع به شکلی از نقاشی با دست و انگشت کرد و در 5791 به بازتولید آثاری براساس آثار گوستاو دوره،لئوناردو و ونگوگ نمود و در 3891 مجموعهای با عنوان Hiroshima-Cycle اجرا نمود که شامل نقاشی بر روی عکسهایی از خرابههای هیروشیما بود."