خلاصه ماشینی:
"(به تصویر صفحه مراجعه شود) عکاسی:طبیعت فرهنگی یادداشتی برعکسهای تبلیغاتی کریس فریزر اسمیت سید مهدی مقیمنژاد کریس فریزر اسمیت،برندهی جایزهی عکاسی سال آمریکا در سال 4002،از جملهی آن عکاسان مؤلفی است که میکوشد در گود پرازدحام تبلیغات،راهی را برای به ظهور رساندن ایدههای ذهنی نوین بگشاید.
آثار عکاسی او از این تلقی بنیادین مایه میگیرند که چطور میتوان مرز میان طبیعت(به مثابه عرصهی عریان و بالقوهی منابع اصیل)و فرهنگ(هنچون نظام برساختهی انسانی)را به هم رساند،دنیای تبلیغات به عنوان بارزترین نمود و فرهنگی زندگی قرن بیستم همواره به سوی دورشدن از ماهیت طبیعی پدیدهها،و آشنا نمایی عرصهی تازه گفتمان خود،به مثابهی شکل طبیعی زندگی پیش رفته است.
حال باید پرسید که آیا وارفتگی طبیعت به حذف آن میانجامد؟آثار تبلیغاتی بزرگ قرن بیستم به عکس (به تصویر صفحه مراجعه شود) این مورد اشاره دارند."