خلاصه ماشینی:
"استفاده بیشتر از عکاسی مدیون این حقیقت است که در بیشتر رسانهها هنرمندان برای ثبت کار خود بیشتر از دوربین استفاده میکردند.
(شکل 6/77) بررسی Situationist ها در مورد تاثیر رسانههای گروهی بر زندگی روزمره،فرهنگ مصرفکننده و نوع چاپ،پیش از این در اواخر دهه 0791 و 0891 بیان شد جنبش Situationist ها به طور کلی مرموز بود،اعضای آن اکثرا بینام و دارای نامهای مستعار بودند و بیشتر کارهایشان زودگذر بود درنتیجه روی جنبشهای بعدی مانند هنر پاپ تاثیری نگذاشت.
وی کلاژی ارائه کرد که ترکیبی بود از تصاویر تبلیغاتی برای محصولاتی مانند تلویزیون و جارو برقی در رابطه با دوران رکورد اقتصادی بعد از جنگ در انگلستان،کار همیلتون یک بیان تلخ و هم شیرین است که چشمانداز اقلام مصرفی که نمادی از محصولات آمریکایی است و به سمت مصرفگرایی گرایش دارد را همزمان هم مورد انتقاد قرار میدهد و هم تجلیل میکند.
«روبرت اسمیتسون»(8391-2791)که بهدلیل خاکریزهایش (سنگچینهایش)معروف بود،یکی از هنرمندان بعد از جنگ بود که بهدلیل ثبت کارهایشان،به عکاسی روی آورده بودند (به تصویر صفحه مراجعه شود) مارسل بروتئارز4791/ ولی به زودی شروع به تحقیق در این رسانه در زمان خودشان کردند.
تلاشهای هنری مفهومی برای مادی کردن موضوع هنر نه تنها روی مواد ارزانتتر مانند فیلمهای عکاسی تاکید داشت،بلکه همچنین روی زبان بهعنوان وسیلهای برای (به تصویر صفحه مراجعه شود) اندری فلاک/جنگ جهانی دوم چاک کلوز/سلف پرترهی بزرگ8/-7691 (به تصویر صفحه مراجعه شود) شرح کارهایی که مورد توجه قرار گرفته بود ولی هیچوقت کسی قصد ایجاد آنها را نداشت."