خلاصه ماشینی:
"تسلط او بر کلمات و بار معنایی آنها هنگامی آشکار میشود که او عملا از کلمات بار معنایی مختلفی میگیرد و به مخاطب ارایه میکند: «فنجان قهوهای چشمهای تو و/این ماه نیمهکاره و/موجهای چسبیده بر جداره فنجان/نمیدانم این خط را که بگیرم/به مداد چشمهای تو میرسم یا/به آینهء شکستهای/که خورشید/در آن برق میزند»(ص 06) اشعار این کتاب دارای عنصر روایت و تصویر است.
معیارهای وارداتی ماهیتا با شعر فارسی سازگاری ندارد و معیارهای کلاسیک نیز بر تعریفهای کلی از شعر و شاعر خلاصه میشود که امروز دیگر پذیرفته نیست،پس بهتر آن است که معیارهایی از تلفیق این دو داشته باشیم.
علی اصغر محمدخانی-رئیس مرکز گسترش زبان و ادبیات فارسی نیز گفت:ما در این دوره علاوه بر برنامههای فشرده آموزشی،چهار نشست علمی با حضور شاعران و نویسندگان و اهل قلم در تهارن برگزار کردیم که هماینک پنجمین نشست آن با حضور اهل قلم و اصحاب فرهنگ اصفهان با عنوان«جایگاه مکتب ادبی اصفهان در ادبیات معاصر ایران» در حال برگزاری است."