خلاصه ماشینی:
"12 پس از آنکه گروهها تشکیل شد و اعضای آنها با وظایف خود آشنا شدند،معلم میتواند با به اقتراح گذاشتن یک مطلب کلیدی در مورد درس جدید،طرح مسئله کند یا به نوعی هدایت بحث جدید را به جای بکشاند که سؤال موردنظر را خود فراگیرندگان عنوان کنند.
دومین راهحلی که مطلوب به نظر میرسد،قرار دادن چند طرح یا نقاشی در اختیار اعضای گروه است که براساس ابیاتی از درس جدید رسم شدهاند تا دانشآموزان پیوند آنها را با ابیات موردنظر کشف کنند.
ب)اعضای گروهها از قبل توجیه شوند و روز تدریس،طرحهای خود را در اختیار اعضای گروههای دیگر قرار دهند تا پیوند لازم را درک کنند.
اما چیزی که باعث دقت بیشترم شد،اسم یکی از دانشآموزان بود که بر زبان آورد و بلافاصله پاسخ او را به نشانهی حضور در کلاس دریافت کرد.
بعد از خواندن اسم هرکس یک کد به او میداد که دو قسمت داشت:عدد اول شمارهی کلاس و عدد دوم،شماره مخصوص هر دانشآموز بود."