خلاصه ماشینی:
"دستهء دیگر از مسایل و مشکلاتی که به کارآموزی و تربیت معلمان ارتباط دارد، عبارت است از: (به تصویر صفحه مراجعه شود)بسیاری از معلمان کار آموزی آموزشی خود را 10 تا20 سال پیش گذراندهاند، برخی در حال بازنشستگی هستند و انگیزش لازم را برای به کار بردن وسایل کمک آموزشی یا پذیرش راه کارهای ابتکاری ندارند.
الف)وضعیت بد مالی والدین؛ ب)امتناع از اعزام فرزندان به مدرسه، به منظور استفاده از کار آنان و افزودن بر درآمد خانواده؛ پ)مهاجرت و جابه جایی والدین و انتقال فرزندان همراه با آنان؛ ت)بی علاقه بودن کودکان به مدرسه؛ ث)ناتوانی بچهها برای انجام دادن تکالیف مدرسه؛ ج)توجه به معیارهای بسیار بالا از جانب معلمان و بی توجه بودن آنان به نیازههای کودکان؛ چ)به کار نگرفتن روشهای تدریسی که به کودکان امکان یادگیری عملی مطالب را میدهد؛ ح)استفاده بسیار کم از سیستم پاداش و تشویق؛ خ)تناسب نداشتن معیار 80% ساعات حضور در مدرسه و گذراندن 60% از مجموع هدف برنامه که بیش از حد است و با منابع مدرسه همخوانی ندارد؛ د)بی توجه بودن مدارس به طرح ریزیهای علمی و ضرورت ارزشیابی خطمشیها از جانب آنان.
در مدارس ابتدایی دلایل اصلی عدم پیشرفت تحصیلی با خدمات آموزشی ارتباط دارد: (به تصویر صفحه مراجعه شود)محتوای کتابهای درسی جدید در دو رشته اصلی ریاضیات و زبان ویتنامی حاوی مطالب نامربوط است که برای یاد دادن و یاد گرفتن مناسب نیست.
کارآموزی حضوری نیز بسته به نوع کارآموزی،هر سال به مدت یک تا چهار هفته برگزار میشود؛از سال 1981 به بعد،بهبود مهارتهای حرفهای معلمان هدف برنامههای کارآموزی بوده است تا آنان بتوانند طبق برنامهء آموزشی و کتابهای درسی،که به تازگی به مدارس ابتدایی ارائه شده است،بهتر تدریس کنند و آمار ترک تحصیل کنندگان و مردودین را کاهش دهند."