خلاصه ماشینی:
"با توجه به اینکه دبیران زبان از نظر تجربه و دانش زبان خارجی در سطوح مختلفی قرار دارند مطالبی که در رشد آموزش زبان خارجی میشود باید چه ویژگیهایی داشته باشد؟ -هدف اصلی مطالب مجله بایستی در هماهنگسازی تفاوتهای کلی در شیوهء تدریس و متمرکز ساختن افکار دبیران در رسیدن به اهداف آموزش ربان انگلیسی در ایران باشد.
به نظر شما به کدامیک از مهارتهای زبان در آموزش زبان خارجی در ایران باید اولویت بیشتری داده شود؟چرا؟ -اولویت بخشیدن به یک مهارت هرگز مساوی با نادیده گرفتن دیگر مهارتها نیست اگر به مهارت«خواندن» (Reading) اهمیت بیشتری داده شده است،باید با توجه به دیگر مهارتهای زبان و بکارگیری آنها تقویت هرچه بیشتر مهارت Reading را میسر بسازیم.
به نظر شما میزان ساعات تدریس زبان خارجی در دوره متوسطه باید چقدر باشد تا دانشآموز به اهداف موردنظر دست یابد؟ -میزان ساعات درس زبان نظریات متفاوتی را در میان دبیران به خود اختصاص داده اما همگی این نکته را نمیتوانند انکار کنند که هرچه بیشتر دانشآموز را با زبان آشنا کنیم یادگیری او بهتر است."