خلاصه ماشینی:
"آیا نکات دستور زبان برای درک زبانآموزان مشکل است؟آیا موارد اجباری برنامه برای زبانآموزان خستهکننده است؟آیا در مواقع خاص خود را بیش از حد درگیر صحبت در کلاس مییابید؟آیا زبانآموزان نیاز بیشتری به تمرین نکات دستوری،لغات و اصطلاحات دارند؟جواب شما به این سؤالها باید دریافتن زمان مناسب برای فنون تعاملی کمک کند.
آیا تمرین مورد نظر نیاز به حرکات جسمی یا کلامی خاصی دارد که موجب ناراحتی فرهنگی شود؟آیا دستور العمل فعالیتها بحد کافی واضح است که زبانآموزان آنرا درک کرده و انجام دهند؟آیا بهتر است دستور العمل نوشته شده و به آنها داده شود و چون بعضی از آنها در خواندن قویتر از گوش دادن هستند؟آیا مزایای فعالیت خاصی را در یادگیری زبان برای آنها توضیح دادهاید؟ آیا بعد از بحث درباره آنچه انجام شده و خلاصه کردن موضوع، فعالیت دیگری را باید انجام دهند یا نه؟ زبانآموزان را به خلاقیت تشویق کنید بعد از آنکه زبانآموزان انواع تمرینهای تعاملی را تجربه کردند،یا حتی یکی از آنها را با موفقیت انجام دادند،به آنها فرصت لازم برای خلق نوعی فعالیت جدید داده شود."