خلاصه ماشینی:
"پروژهها یا تکالیفی را برای دانشآموزان ترتیب دهید که برای انجام آنها نیاز باشد به دنبال منابع ویژهای بروند و میدانید فقط در کتاب خانه یا مراکز اینگونه منابع، وجود دارند.
دانشآموزان را تشویق کنید تا در کتاب خانه از چشمهای خود بهره گیرند؛به عنوان مثال،وقتی از یک کتاب،تعداد زیادی کتاب وجود دارد، یا برخی کتابهای ویژه در اثر استفادهی زیاد با شست دست چرک شدهاند،به احتمال زیاد این امر نشان دهندهی آن است که این کتابها به نسبت کتابهای دیگر،که ظاهرا بلا استفاده به نظر میرسند، منابع اطلاعاتی مفیدتری هستند.
آنها همچنین،دارای منابع شنیداری- دیداری و بستههای آموزشی رایانهای نیز هستند دانشآموزان را وادار کنید که هنگام استفاده از منابع موجود در کتاب خانه یا مراکز حاوی منابع آموزشی،یادداشتهای مفید از آنها بردارند.
منابعی را که بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند،طوری ترتیب دهید که به راحتی در دسترس بوده و نام گذاری شده باشند؛به نحوی که با انجام این کار، دانشآموزان با صرفهجویی و ذخیرهی وقت خود،برای انجام تکالیف مهمتر، بتوانند به خودشان کمک کنند.
مجموعههای وسایل برانگیزاننده یا مواد و منابع آموزشی را،در جعبههای بر چسبدار کنار هم جمع کنید؛به نحوی که دانشآموزان به راحتی بتوانند آنها را پیدا کرده و بهطور مستقل،این وسایل را مورد استفاده قرار دهند.
). سفارش دهید،قرض کنید و حتی استدعا کنید!برای مردمی که عقیده دارند شغل آنها ایجاب میکند که به حد کفایت دارای منابعمورد نیاز باشند،هرچه اوضاع سختتر شود،ارائهی هرگونه راهحلی،بهتر از عدم ارائهی آن است!وقتی دقیقا میدانید که به چه چیزهایی نیاز دارید،ارزش آن را دارد که از تجار یا سازمانهای محلی درخواست کنید تا ببینید آیا آنها میتوانند در تهیهی اقلامی که در فهرست کالاهای مورد نیاز نوشتهاید،به شما کمک کنند."