خلاصه ماشینی:
"با من همچنین کرد و همین کار باعث شد من هم نسبت به شیوهی مدیریت ایشان شناخت بیشتری پیدا کنم؛خلاصه اینکه آقای فراهانی،نسبت به اولیای دانشآموزان و برخورد با دانشآموزان حساسیت خاصی داشت،خصوصا تنبیه بدنی را قبول نداشت؛ بالاخره روز موعود رسید و من معلم کلاس سوم شدم و شروع به کار کردم.
چیزی نمانده بود با دیدن این صحنهی غیر مترقته در جمع دانشآموزان بهتزدهی کلاس،از هوش برم؛عصبانی و شکستخورده مانده بودم چه کنم؛از یک طرف خودم اعتقادی به تنبیه بدنی نداشتم و از طرفی دیگر به یاد ویژگی و تنفر آقای مدیر نسبت به تنبیه بدنی افتادم.
این جریان،دوستی من و میثم و بچههای دیگر را مستحکمتر کرد و تا آخر سال مشکلی پیش نیامد؛ ضمن اینکه آقای فراهانی در مورد شیلنگ از من توضیح خواست،من هم تمام جریان را برایش تعریف کردم و با خنده از من خواست در شورا دربارهی آن صحبت کنم."