خلاصه ماشینی:
"(به تصویر صفحه مراجعه شود) تمرکز هماهنگی در حرکات درشت و ظریف و برنامهریزی حرکتی رفتار از جمله تدافع لمسی گفتار و زبان(درکی و بیانی) استقلال در مهارت مراقبت از خود عملکرد تحصیلی اعتماد به نفس همکاری با خواهران و برادران و والدین کودکانی که به نظر میرسد مشکلات یادگیری خاص دارند،غالبا برای ارزیابی به یک تیم تخصصی ارجاع داده میشوند.
(به تصویر صفحه مراجعه شود) شکل 2-مراحل درمان کودکان دارای مشکلات خاص یادگیری در بخش کاردرمانی کودکان شاخهی ذهنی،کاردرمانگر بعد از ارزیابی در زمینههای مختلف از قبیل حسی حرکتی،مراقبت از خود و فعالیتهای بازی و مهارتهای شناختی و اجتماعی و...
تدافع لمسی در بخش کاردرمانی کودکان شاخهی ذهنی،کاردرمانگر بعد از ارزیابی در زمینههای مختلف از قبیل حسی حرکتی،مراقبت از خود، مهارتهای روزمرهی زندگی،مهارتهای اوقات فراغت و فعالیتهای بازی و مهارتهای شناختی و اجتماعی به درمان کودکان و آماده کردن آنها برای ورود به مدرسه و اجتماع میپردازد."