خلاصه ماشینی:
"(به تصویر صفحه مراجعه شود) [گرافیک] نگاهی به گرافیک ایران [ظگفتوگو با بهزاد حاتم] آرش تنهایی کتاب«تالار رودکی»با پنجاه پوستر بیشتر شبیه یک صندوقچهء گنج است تا یک کتاب.
چهطور شد،پوستر طراحی کردید؟این اعتماد،که برای یکی از مهمترین مراکز فرهنگی آن روز پوستر طراحی کنید چهطور در شما به وجود آمد؟ در تالار رودکی به تدریج طراحی بروشور همهء برنامهها- چهار-پنج برنامه در هفته-به من سپرده شد.
گمان میکردم باید با پوستر خیلی سریع توجه بیننده را جلب کنم و تصورم این بود که یک چیز سادهء مدرن بهتر این کار را میکند!شخصیت پوستر را از فضای تصویری اثر اصلی جدا میکردم(کاری که در بیشتر موارد آن را درست نمیدانم).
سفارشدهنده مثل دیگران پوستر را در خیابان میدید!نتیجهء کار هم این بود که کارم همیشه در جذب مشتری برای نمایش خیلی مؤثر بود.
در زمینهء طراحی گرافیک،فقط چند کار خیلی ساده برای شرکت ساراول کردم که مشتری یکی از بیلبوردهای من بود و مدیرانش هم آدمهای فهمیدهای هستند."