خلاصه ماشینی:
"باری،این سه فصل چندین پرسش اساسی مطرح میکند:آیا راست است که بازنمایی اساس نیتمند است؟آیا راست است که عکاسی اساسا علی است و از اینرو قابلیت بازنمایی چیزها را ندارد؟آیا همیشهعکس را جانشین یک شیء قلمداد میکنیم؟پاسخ هر چه باشد،مسئله این است که با تعمق جدی در بازنمای(چنان که اسکروتون از ما طلب میکند)و همچنین در تمایل زیبایی شناختی به عکس(چنان که کینگ و واربرتون از ما طلب میکند)،وادار به طرح این پرسش میشویم که عکاسی دقیقا چه نوع هنری است؟ مرجعی برای تئاتر ایران نمایشنامهنویسی در ایران:از آغاز تا 0731 حسین فرخی ناشر:فرهنگستان هنر 0002 نسخه464/ صفحه0057/ تومان پر بیراه نیستاگر بگوییمدرباره پژوهش و نقد در نمایش هر چه بگویند باز هم کم ست و این واقعیت در کشور ما،که رشد کمی این هنر،به ویژه در دانشگاهها بسیار چشمگیر شده،از اهمیت بیشتر برخوردار است."