خلاصه ماشینی:
"(به تصویر صفحه مراجعه شود) زمان نمایشگاه 72 می تا 01 ژوئن6/ خرداد تا 02 خردادماه در هفتهی فرهنگی ایران در فنلاند و در بخش جداگانهای،آثار نقاشی بهاره عبد الهیان به نمایش درآمده بود که میتوانست تجربهای خاص را برای هنرمندان به همراه داشته باشد از آن جهت که هنرمند برای خلق اثر خود و توجه به سلیقهی مخاطبی که قصد دارد توجه مستقیم خود را معطوف به پسند او کند،میتواند یک ارزیابی همه جانبه داشته باشد.
مسألهی دشواری و دیرفهمی،پیچاندن معنایی و انگیزشهای طبقهی متوسط،همگی قرابت و نزدیکی بسیاری با مدرنیسم دارند، هدفی که مرارت در ادراک را-که خود نتیجهی انتقامجویی روانی هنرمندان از مخاطب به دلیل عدم فراهمآیی امکانات (به تصویر صفحه مراجعه شود) برای ظهور و پرورش هنرمند و آثار هنری است -پس از مدرنیسم به مخاطب منتقل میکند و خواهان ارزشهای معنوی برای این دشواری و دیرفهمی مفهومیست و درست به همین دلیل نیز مدرنیسم پس از طی یک دورهی زمانی به موجودیتی چندلایه و چندوجهی از محتوا تبدیل شده است."