خلاصه ماشینی:
"وی در ادامه به معرفی روشی که خود به کار میبرد،پرداخته است و چنین اظهار میکند که دو هدف برای این روش وجود دارد:اول اینکه دانشآموز معنی و مترادف لغات را یاد میگیرد،و دوم دیکتهی لغت را با توجه به تلفظ، راحتتر به خاطر میسپارد و فرا میگیرد.
دانشآموز با انتخاب گزینهی درست،هم مترادف لغت تعریف شده را به چشم میبیند و به یاد میآورد و هم با توجه به تلفظ،دیکتهی صحیح آن را انتخاب میکند.
نمونههای زیر مطلب را روشنتر نشان میدهند: (به تصویر صفحه مراجعه شود) *** در شمارهی قبل در این بخش،ما مطلبی از آقای طاهری در مورد مشکلات طراحی جدول در زبان انگلیسی چاپ کردیم:قرار شد جدولی که ایشان به عنوان نمونه ارائه داده بودند،به دلیل کمبود جا در بخش English Through Fun درج شود که بهتر دیدیم در این صفحه به چاپ برسد."