خلاصه ماشینی:
"گویا شکلهای خاموش،آرام و سر به زیر این نقاشیها گوشزدی است،برای انسان دور از خاطر و حافظه و دعوتی است،برای اندیشیدن در میراثی گرانبها و شیرین که به دشواری و تلخی به ما رسیده است!اما آنچه در نقاشیهای مینوفر به اثر ضربه زده،توجه بیش از حد به نقوش گیاهی تکرار شونده است که به صراحت و آزادی خطوط پیکرهها آسیب وارد آورده؛چون با دیدن انداموارهها درمییابیم،هنرمند با لحنی راحتتر و سلیستر به قلمگیری و کشیدن آنها پرداخته است.
متأسفانه،در فضای گالری،هیچ اطلاعاتی درباره این نمایشگاه-چه به صورت بروشور و چه به صورت نوشته-بر دیوارها مشاهده نشد!با پیگیریهای شخصی و با مراجعه به اینترنت متوجه شدم،معاونت فرهنگی و هنری شهرداری تهران با هدف ایجاد بستر مناسب جهت ارتقای فرهنگ تفکر و اندیشه در باب ابعاد وجودی شخصیتی حضرت ولی عصر و مقوله انتظار فرج ایشان، با بهرهگیری از زبان شیوای هنر،نخستین جچشنواره طراحی پوستر را با عنوان طلوع برپا کرده و تعداد سی اثر را در این گالری به نمایش گذاشته است.
صورتکها،که میتوانستند،به خاطر خصلت درونگرایی و خصوصیات کنایی موضوع در دسته نقاشی جای گیرند،به دلیل شیوه اجرای این هنرمند،تصویرسازی از کار درآمدهاند!مهمترین آثار این نمایشگاه را باید مجموعه خروسها دانست که با رنگگذاریهای بجا و دیتیلهای مناسب جای خود را در بین نقاشیهای این نمایشگاه محکم کردهاند.
باوجوداین که در این آثار به ارزشهای تصویری پوستر بیشتر توجه شده است تا تایپوگرافی؛اما تصاویر درون پوسترها هیچ نقشی در ارائه مفهوم پوستر ندارند و فقط به عنوان یک عامل بصری در ترکیببندی یا پرکردن فضای درون اثر به کار گرفته شدهاند."