خلاصه ماشینی:
"گالری آران نمایشگاهی را با نام«بذرهای بائوباب»از آثار پانزده مجسمهساز برگزار کرد که چهارده نفر از این هنرمندان متولدین 1354 تا 1346 بودند؛مجسمههایی که مهمترین وجه اشتراکشان را باید فرمگرایی،تجربهگری و خیالورزی و البته اندازهء کوچک آنها دانست.
حکیم الهی فعالیت مجسمهسازی خود را،به صورت تجربی،از 1367 آغاز کرده و بیشتر فعالیتهایش را روی سنگ متمرکز نموده است.
این هنرمند در سال گذشته نمایشگاهی از آثارش را با نام«رؤیاهای زمینی»در خانه هنرمدان ایران برگزار کرده بود؛آثاری با سنگ و برنز،که این بار سنگ جای خود را به پایه ماشه داده بود.
هستهای یک مجسمهساز-نمایشگاه مجسمههای احسان طوسی در گالری سیحون از دیگر نمایشگاههای مجسمه بود که در فصل تابسان برگزار شد.
مسألهء مهم در بررسی آثار نمایشگاه اخیر این هنرمند آن است که:بهتر بود،او در انتخاب یا رد برخی از آثارش دقت بیشتری میکرد؛ فضای محو و گنگ تعدادی از آثار بیشتر به شاعرانگی و انزوا نزدیک شده و با فضای غالب کارها،که لحن اخباری و استنادی دارند،مغایر است."