خلاصه ماشینی:
"آیا این بهژ دلیل وجود برخی محدودیتها نیست که زنان جامعه با آن رودرو هستند؟یا:اگر آرزوها،خواستهها و تمایلات یک زن را بیحجاب ببینیم،در ذهن به انگارههایی دست نمییابیم که به طرد زن و اندیشههایش منتهی شود؟ یا:آیا این انتزاع نشانهای واقعگرایانه از فضای زیست زن هنرمند امروز و تأثیرات ناشی از فضایی با مختصات آشفته و پر هیاهو دوروبر او نیست؟از این منظر؛آیا انتزاع محمل مناسبی برای باز گفتن از خویشتن نیست؟با این همه،یافتن رد زیبایی،آرامش و نیکخویی در بسیاری از این آثار به خوبی نمایان است.
آنچه در این نمایشگاه برای من خوشحال کننده و امید بخش است،صمیمیت و صداقت دو نقاش جوانی است که تفاوت و تنوع نگاهشان،در بیان آنچه در درونشان میگذرد،به مخاطبین آثار برای درکی متفاوت از نقاشی معاصر ایران فرصتی تازه میدهد.
(به تصویر صفحه مراجعه شود) سارا آل علی (به تصویر صفحه مراجعه شود) مهتاب فیروز آبادی (به تصویر صفحه مراجعه شود) پونه اوشیدری نیم نگاه عروسکهای ترسکناک-نمایشگاه مجسمههای بیژن نعمتی شریف در گالری اثر برگزار شد.
همان طور که خود میگوید:نمیداند این آثار عکاسی هستند یا طراحی؟و بیننده را در این سردرگمی با خود همراه میکند که:براستی این تصاویر چیستند؟آیا وزن عکاسی در این آثار بیشتر است یا طراحی؟آیا ردگیری خاطرات و حال و هوای روزگار سپری شده بر عهدهء طراحی است یا حضور بصری و سنگین عکس از چهرهء عکاس،بار مفهومی این آثار را هدایت میکند؟ مینا فشنگچی پوچهای تکراری-افشان کتابچی در آخرین نمایشگاه خود،در گالری گلستان،به نوعی عکاسی فتومونتاژ رو آورده است."