خلاصه ماشینی:
"هرچند موج تایپوگرافی در جهان و تلاشهای زیاد نسلهای گذشته طراحان گرافیک ایران همگام با توجه به خوشنویسی در طول تاریخ ایران منجر به تغییر دیدگاه طراحان نوظهور به نوشتار شده و همچنین ارتباط بین نوشته (به تصویر صفحه مراجعه شود) پدرام حربی و تصویر در آثار جدید گرافیک ایران خصوصا در پوسترها بیشتر و نوشتار جزء لا ینفک تصویر قرارگرفته است،اما این دیدگاه مبین دوری این نسل از امکانات تصویرسازی یا استفاده از مفاهیم تصویری در طراحی پوسترها نیست؛چون آنچه در پوسترهای نسل جدید شاهدیم،علاوه بر پیشرفت در مبحث تایپوگرافی،وجود بیان متفاوت تصویری است،که آنان را از نسلهای گذشته متمایز کرده است."