خلاصه ماشینی:
"تأکید بلکمون بر بازی(و نه فقط بچههایی که در آن شرکت دارند)،در توجه او به مکانها و اشیایی که معرفیکننده بازی هستند و طریقی که سوژههایش با ظرافت با آن عناصر ترکیب میشوند یا به گونهای دیگر آنها را از آن خود میکنند، نمایان است.
او در این مجموعه آنطور که خود اظهار میکند تحت تأثیر نقاشان هلندی و فلاندری قرن هفدهم میلادی،مانند یان استین4و ورمیر،بهویژه نقاشیهای آنها از خانوادههای بینظم،شلوغ اما شاد است.
این عکسها به آرامی گوشزد میکنند که در زندگی روزمره و در خانوادهها گونهای از فانتزی به وسیله بچهها تجربه میشود و ممکن است به سادگی و بدون جلبتوجه در بافت خانواده قرار گیرند.
بلکمون میگوید این تصاویر در عناصر تخیلی زندگی روزمره کاوش میکنند.
ا گرچه به نظر میرسد در آنها فرایند عکاسی بر موضوع برتری یافته است،اما در واقع این فرایند به بیننده هشدار میدهد که چیز دیگری در حال وقوع است و او را به کاوش بیشتر و دقیقتر برمیانگیزاند."