خلاصه ماشینی:
"[نیم نگاه] گالری گردی سید امیر سقراطی:رمز مقبولیت یک اثر هنری چیست؟آیا خرید یک اثر و راهیابی به مجموعه کلکسیونرها یک مؤلفه صددرصدی برای مقبول بودن است؟آیا یک نمایشگاه یا چند صد بیننده ولی بدون فروش،از نمایشگاهی که تمام آثارش فروش رفته ولی صد بیینده هم ندارد،کمارزشتر است؟ملاک مقبولیت،بیننده است یا فروش اثر یا حتا میزان اثرگذاری بر جامعه؟آیا نمایشگاهی در ایران سراغ دارید که بر جامعه و نحوه زیست انسان معاصر اثرگذار باشد؟آیا اصلا چنین وظیفهای بر دوش هنرمند معاصر است؟یافتن جوابی برای این دست سؤالها میتواند راهی جهت برونرفت از سردرگمیباشد که بسیاری بهعنوان هنرمند با آن دست و پنجه نرم میکنند.
چهار هنرمند،که از دانشآموختگان مرکز مطالعات و تحقیقات رسانهها در سالهای نه چندان دور هتسند،در این اتفاق هنری آثار برتر خود را،که در طی چندسال اخیر برای مراکز و نشریات مختلف طراحی و اجرا کرده بودند،به نمایش گذاشتند.
هرچند به دیزاین گرافیک علاقه بیشتری دارد،اما از پرداختن به جنبههای آرت گرافیک غافل نیست؛ برخوردهای آزاد و طراحانه در آثار متعددی از او به چشم میآید که این کار،اثر سفارشی را تا حد یک اثر مستقل هنرمندانه ارتقا داده است.
معبد این ساه ماده را طوری به کار گرفته که آهن معمولا شکل پرخاشجو و گاه حمایتکننده به خود گرفته؛چوب ساقه مانند و خاردار جلوه کرده؛و مو گاهی از فواصل بین مواد بیرون زده یا در فاصلههایی پیچیده شده است.
نامگذاری مجسمهها،با اینکه گاهی مرتبط و گاهی غیرمرتبط به نظر میرسد،قدمی دیگر در آثار معبد محسوب میشود؛ چون وی بیشتر آثار پیشین خود را بدون عنوان نامیده بود و از این طریق بر شکل آنها تأکید بیشتری داشت تا محتوایی که دنبال میکنند."