خلاصه ماشینی:
"آه زیان در کارهای خود سعی بر اکتشاف عمیقا شخصی از هویت فرهنگی و معنوی هنر چین از طریق نقاشی و تندیسهایی از انسان بوده است.
وی با استفاده از مواد و روشهای کلاسیک هنری چین و بهرهگیری از نقاشی چینی،کندهکاری و ساختن پرترههایی از سرامیک به بازنگری امکانات بیانی هنر سنتی با رویکردی معاصر میپردازد.
برای مثال،طرحهای اژدها و لعاب آبی کبالت تنها برخی از مشترکات این آثار ریختهگری شده از بدن انسان و استفاده به عنوان پسزمینه با طرحهای تزئینی سنتی چینی مانند اژدها،پرندگان و گل و منظره است.
مجسمههای او با لایههای متفاوت کاری هستند؛آشکارترین تضاد میان فرم تندیسوار مجسمهها و پوشیده شدنشان با طرحها و سطوح رنگی،که شبیه به تضاد بین هنر شوق و غرب است؛چون مجسمهء نیمتنه بخشی از یک سنت هنری از دوران رومیهای باستان است و نقش از سنتهای منحصر به فرد چین مشتق شده است."