خلاصه ماشینی:
"اما پیش از این لازم است تا این سؤال مطرح شود که آیا گسترشاستفاده از اتومبیلهای GNC سوز در حجم و تعداد فعلی-در مقایسهبا دیگر گزینههایی که میتوانند در سیستم حمل و نقل کشور استفاده(به تصویر صفحه مراجعه شود)شوند-از مطالعه و منطقکافی برخوردار است؟باری مثال این امکانوجود دارد که در بخشحمل و نقل عمومی باگسترش مترو تا حدزیادی بتوانیم بار مصرفیبنزین کشور را نیز کاهشدهیم،یا اصلاح ناوگانخودروهای بنزینسوز کشورکه اغلب مصرف بالایی را نیز دارندخود میتواند یک گزینۀ مطرح باشد.
با توجه به اهمیتساخت مخازن GNC و نبود تکنولوژیمورد نیازآن در داخل کشور،این امر یکی از موانع پیش رو در اینطرح بوده که توسط آقای حسن تاش به آن پرداخته شد:با توجه بهتکنولوژی بالای ساخت کپسولها و کمپرسورهای لازم برایسوختگیری به نظر میرسد با محدودیتهایی روبهرو بودهایم واین محدودیتها تا چه میزان باعث تأخیر در برنامه شده است؟همچنین استهلاک بالای خودروهای دوگانه سوز به دلیل بالا رفتنوزن و عدم سازگاری کامل موتور خودرو با سوخت گاز و راههایپیشبینی شده برای آنچه بوده است؟نکته سوم نیز میزان پایبندیفعلی به بررسی فنی-اقتصادی اولیه در مطالعه برای این طرح استکه آیا آن بررسی هنوز قابل قبول است؟و آیا کلیه هزینههای واردهبر طرح همچون استهلاک خودروها،فرصتهای فروش گاز ودیگر عوامل دیده شده است؟ آقای ستاری در پاسخ به سؤالات مطرح شده گفت:اینطرح نیز همچوندیگر طرحها مسایل و مشکلات خاص خود رادارد که از آن جمله افزایش وزن خودرو و استهلاک بیشتر خودرو،ضریب متفاوت تراکمپذیری بنزین با گاز و مشکلات به وجود آمدهبرای موتور خودرو است که البته با سعی و خطا و قطعات اضافهشده،بخشی از این مشکلات مرتفع شده است."