خلاصه ماشینی:
"آیا فعالیتهای دارالقرآنها بر مبنای اساسنامه و دارایمصوبههایی برای تدوین و محتوای دروس و چارچوبمشخصی است یا این که اشکال دیگری از تصمیمگیریهااعمال میشود؟ مراکز دارالقرآن یکی از بخشهای مشخص و مهم امور تربیتیاست و از ابتدای کار دارای اساسنامهای بوده که به تصویب شورایعالی آموزش و پرورش رسیده و این کار از یک قانونمندی خوبیبرخوردار است، در مورد محتوای دروس و سطوح آموزشی،کمیسیون معین شورای عالی مصوباتی داشته و تاکنون سه جلد ازکتابهای سطوح مختلف آموزشی تهیه شده است.
نظر شما در این مورد چیست؟ این امر نیازمند توجه به نکات مختلفی است و یکی ازمهمترین نکاتی که باید به آن توجه داشت این است که ببینیمکارشناسان تألیف کتب درسی چه مشکلاتی دارند، ولی چیزی کهمن میتوانم عنوان کنم این است که با رویکردی که در رابطه باآموزش قرآن در وزارت آموزش و پرورش انجام گرفته و در واقعفعالیتها مجددا بررسی و در شیوههای آموزشی تجدیدنظرمیشود و برای فعالیتهای قرآنی و دینی راهکارهای خوبی ارائهشده این امر میتواند بسیاری از مشکلات را در این زمینه طی کند."