خلاصه ماشینی:
"1-آماد تعداد کارت 000/31 عدد 2-اعتبار اهدائی از طرف اعتباردهندگان،سازمانها و ادارات 000/000/300/4 ریال 3-میزان اعتبار استفاده شده 000/000/200 ریال 4-میزان خرید کتاب از کتابفروشیها000/000/120 ریال 5-میزان خرید محصولات فرهنگی 000/000/20 ریال 6-خرید از سایت 000/000/50 ریال باتوجه به استقبال دانشجویان تحویل کتاب چگونه است؟ اساسا رسالت کارت کتاب تحویل کتاب نبوده و نیست،لذا ما خواهان آن بودیم که به دستاندرکاران نشر نشان دهیم نحوه سفارش گرفتن کتاب از راه دور و ایجاد ارتباط مستقیم با مخاطب اصلی و مصرفکننده نهایی چگونه است.
با چه اعتبای افراد میتوانند مشترک کارت کتاب شوند؟ با توجه به اینکه هماکنون با هیچ مجموعه مالی طرف قرارداد نمیباشیم که افراد را از طریق این مجموعهها حمایت کنیم چهار روش را انتخاب کردهایم که به شرح ذیل میباشد: 1.
در زمان طراحی کارت کتاب میدانستیم که به قدری جامع است که لزوما فراگیر هم خواهد شد،لذا با افزایش سهام،آن را به 600میلیارد ریال رساندیم و از طریق فروش 300 هزار سهام 20 هزار تومانی به مشارکت بیشتر دست یافتیم حال سهامداران ما میتوانند از این سهام به عنوان اعتبار استفاده کنند.
فکر ابتدایی طراحی این کارت از خود من بوده،بدین معنا که زمانی که من معاون بازرگانی سروش شدم سروش بن کتاب میداد،یک عده به فروشندگان پیشنهاد خریداری زیر قیمت بن را میدادند سپس با همین بن کتاب را با تخفیف هم میخریدند و بعد در بازار ما با قیمت 50% پایین تر از قیمت واقعی میفروختند که باعث آشفتگی بازار میشد و وجه دیگر مسئله این بود که با بن فقط یک کار میشد انجام گیرد."