خلاصه ماشینی:
"افزایش اختیارات مدارس و معلمان در طراحی برنامهی درسی
دولت کره جنوبی در سال 8491،آموزش و پرورش در این کشور
آموزش،مردم کره نسبت به کیفیت سیستم آموزشی در این کشور
امید میرود که این دیدگاه باعث افزایش کیفیت آموزش شود.
برنامهی آموزش تربیتبدنی در کره جنوبی که برای سه دوره
برنامهی هفتم تربیتبدنی ازاینرویکرد،با ارائهی یک برنامهی
برنامهی آموزشی تربیتبدنی نیز تحت تأثیر قرار گرفت و موجب
اختیارات معلمان در طراحی و کاربرد برنامههای آموزشی بود.
برنامهی هفتم به توالی موضوعات آموزشی در طول دورهی مدرسه
برنامهی تربیتبدنی برای پایههای سوم
دانشآموزان باید این واقعیت را که برای انجام کارهای طبیعی
دانشآموزان باید محتوای درسی یکسانی را آموزش میدیدند.
برنامهی هفتم حد اقل محتوای ضروری برای تدریس در سطح ملی
اهداف و برنامهها:برنامهی هفتم آموزش تربیتبدنی در
در برنامهی هفتم محتوای آموزشی در تمامی پایهها ارتباط بسیار
در برنامهی هفتم برای پایههای سوم و چهارم
برای آموزش وجود ندارد و معلمان برپایهی آموزشهای قبلی
میتوانند محتوای آموزش خود را تعیین کنند.
آموزش تربیتبدنی انتظار دارد معلمان از برنامههای آموزشی
فرایند ارزشیابی:برنامهی هفتم آموزش تربیتبدنی،
شناختی در مورد قوانین،تاکتیکها و شیوههای تمرین و ورزش برای پایههای سوم تا دهم شود.
آموزش و پرورش همواره مبتنی بر تشویق مدارس برای توسعه و
تندر جهت برنامهریزی دقیقتر برای آموزش مهارتهای لازم برای
هفتم برای کلاسهای یازدهم و دوازدهم انتخابی است.
زمانی محدودیت زیادی برای اختصاص به این درس وجود دارد.
تنها جایی است که دانشآموزان میتوانند با فعالیتهای ورزشی و
حرفهای معلمان تربیتبدنی،در رشد و توسعهی این درس اهمیت
برنامههای آموزشی برای معلمان تربیتبدنی،به جای تکیه"