خلاصه ماشینی:
"هدف از مجموعهای که پیش روی شماست،کمک به سیاستگذاران در کشورهای در حال توسعه برای تعریف یک قالب کاری مشخص است که براساس آن استفادهی صحیح و مؤثری از آیسیتی در نظامهای آموزشی خود داشته باشند که اولا کلیات مختصری از قابلیتهای عظیمی که در استفاده از آیسیتی در امر آموزش وجود دارد در اختیار آنها قرار گیرد و آنها را با روشهایی که تاکنون از این فناوری در نظامهای آموزشی به کار بسته شده،آشنا سازد.
کتاب حاضر در پایان با بخشی پیرامون پنج چالش کلیدی که سیاستگذاران در کشورهای در حال توسعه بایستی هنگام تصمیمگیری دربارهی جمع و همسازی فناوریها یا اطلاعات و ارتباطات در آموزش،یعنی سیاستها و برنامههای آموزشی ساختارسازی،ظرفیتسازی زبان و محتوا و مباحث مربوط به تأمین بودجهی مورد تأمل و کنکاش قرار دهند،نتیجهگیری میکند.
در فصل چهارم نیز چگونگی عملکرد ẓICTẒ در فرآیند آموزشی،مانند هزینهها و دسترسی همگانی به آن، بررسی شده و سرانجام در فصل پنجم،چالشهای کلیدی برای به کارگیری ẓICTẒ در نظام آموزشی تشریح میشود."