خلاصه ماشینی:
"در این نمایشگاه سه اثر بزرگ کاراواجو(شهادت سن ماتیو،احضار سن ماتیو،و ماتیو و فرشته)مورد بررسی قرار گرفته؛و فرضیهای که نخستینبار توسط هنرمند بریتانیایی،دیوید هاکنی، ارائه شد،تا حدودی تقویت میشود؛براساس نظر هاکنی،این هنرمند رنسانس از یک شکل ابتدایی عکاسی در خلق نقاشیهایش سود میجسته است.
اکنون، نمودارها،آینهها جعبههای نور حاضر در نمایشگاه،نشان میدهد که ممکن است کاراواجو هم به راستی از یک camera obscura (وسیلهای که در آن نور پس از عبور از یک روزن،تصویر مقابل را به صورت وارونه روی بوم منعکس میکند)بهره میگرفته است؛دانشمندان معتقدند،استفادهء مورد تردید این تکنیک-دویستسال پیش از اختراع دوربین-میتواند توضیحی برای رئالیسم خارق العادهء تعدادی از آثار او باشد؛و همچنین اینکه،چرا خیلی از موضوعات او چپدست هستند.
این اثر مهم-که در ابتدا به نظر میرسد یک پانورامای ساده از قدرت نظامی در کشورهای بیگانه است-به صورت ظریفی پیشفرضهای مخاطبانش را به چالش میکشد،تا جایگاه فعلی امریکا در صحنهء جهانی را مورد پرسش قرار دهد.
org فیلیپس دپری"لیز شماره 5"را ارائه میکند نیویورک-امریکا:فیلیپس دپری فروش پرترهای نمادین و بینظیر را از هنرپیشهء مشهور،الیزابت تایلر-که در 3691 توسط اندی وارهول نقاشی شده-اعلام نمود.
این جایزه،ارتباط مجدد و گفتوگو میان هنرمندان و مخاطبان را در مقیاسی وسیع هدف قرار داده؛که در آن،هر هنرمندی قادر است کارش را در هر کجای گراندر اپیدز میشیگان به نمایش بگذارد،و همچنین همهء بازدیدکنندگان هم حق رأی خواهند داشت.
در طول هفتهء اول،هر بیننده مجاز است یک رأی مثبت به اثر مورد علاقهاش و یک رأی منفی،به اثری که نپسندیده،بدهد؛اما تنها آرای مثبت ملاک انتخاب برنده هستند،و رأیهای منفی،برای آثار بحثانگیز،یا برای تصمیمگیری،در صورت تساوی امتیازها،مورد استفاده قرار میگیرند."