خلاصه ماشینی:
"ماها تیرمحمد،معمار پیشرفتهای کنونی مالزی که 22 سال مدیریت اجرایی این کشور را بر عهده داشت معتقد بود که راه توسعهی کشور از آموزش و پرورش میگذرد و در این خصوص در زمان او سرمایهگذاری فراوانی شد.
(به تصویر صفحه مراجعه شود) دکتر محمد عطاران(نفر دوم از سمت چپ)در جمع کارکنان مدرسه سری پوتری مالزی پنجشنبه(هشتم بهمنماه 8831)صبح زود،ساعت هفت راه افتادم تا ساعت هشت و نیم به قرارم در دانشگاه مالایا برسم.
وزارت آموزش و پرورش مالزی به هر معلم ریاضیات و علوم یک رایانهی همراه داده است که میتواند از آن برای تدریس استفاده کند.
مدرسهی سری پوتری دارای ارتباطات بین المللی است و دانشآموزان خود را برای بازدید به کشورهای دیگر میفرستد و دانشآموزانی هم به دیدن مدرسه میآیند.
(به تصویر صفحه مراجعه شود) ماها تیر محمد،معمار پیشرفتهای کنونی مالزی که 22 سال مدیریت اجرایی این کشور را برعهده داشت معتقد بود که راه توسعهی کشور از آموزش و پرورش میگذرد."