خلاصه ماشینی:
"این کتاب،با هدف بهبود کیفیت عملکرد معلمان و ایجاد فرصتهای یادگیری برای دانشآموزان تهیه شده است و میتواند منبع خوبی برای این مخاطبان باشد: -معلمانی که مایل هستند با تحلیل عملکردشان و همراه با تعمق،روشهای کار خود را بهبود بخشند.
فلسفهی وجودی همهی مدارس این است که دانشآموزان یاد بگیرند،اما آیا واقعا این یادگیری برای همه دانشآموزان و با توجه به نیازها،علاقهها و تواناییهای متفاوت آنان صورت میگیرد؟چگونه میتوانیم همهی تلاشهای مدرسه را به گونهای سازماندهی کنیم که یادگیری برای همهی دانشآموزان حاصل شود؟ این کتاب،راهنماییهای کاربردی و بینشی عمیق در اختیار همهی رهبران آموزشی،اعم از ناظران،مدیران و معلمان ارشد میگذارد تا هنگام کار با معلمان برای بهبود یاددهی-یادگیری در کلاس درس از آن استفاده کنند و در کار خود موفق باشند.
مؤلف این کتاب که یک معلم کلاس دوم ابتدایی است،براساس آموزههای پروفسور دمینگ در مدیریت کیفیت،تمامی تجربههای خود را که میتواند زمینهساز کیفیت بخشیدن به آموزش باشد،به رشتهی تحریر در آورده است."