خلاصه ماشینی:
"*هنگامی که منفعت یک اقدام در همان زمانی که هزینهها را متحمل میشویم به دست نمیآید،تمایل داریم تا فوریترین پیامد را مورد توجه قرار دهیم؛صرف نظر از آنکه آیا تصمیم منطقی هست یا نه.
فروشندهها سودمندترین محصول را در جلوی چشم آنها قرار میدهند،هر چند به ضرورت بهترین گزینه برای مصرفکننده نباشد.
وی استدلال میکند که قوانین باید برای کمک به مصرفکنندگان در گرفتن تصمیم بهتر،به ویژه تصمیمهای مهم،طراحی شوند،و ما را در انتخاب گزینه بهتر هوشیار کنند.
این شرکتها باید ملزم شوند خلاصه سالانه خریدهایی که مصرفکنندگان میتوانند از طریق اینترنت قیمت آنها را کنترل کنند،را منتشر سازند.
چرا نمیتوانیم قیمتهای فروشندگان مختلف رقیب را در خلاصه مصرف سالانه خود قرار دهیم و گزینهها را مقایسه کنیم؟ مثل دیگر الزام ارائهدهندگان خدمات به ارائه همیشگی بهترین گزینه برای بیشتر مصرفکنندگان به عنوان گزینه پیشفرض است.
در عوض جامعه میباید آنها را به وسیله قانون ملزم سازد که به مصرفکنندگان(هنگامی که منطقی یا غیرمنطقی هستند)کمک کنند."