خلاصه ماشینی:
"بن ونوتو روی نقاطی از عادات بصری ما دست میگذارد که بسیار (به تصویر صفحه مراجعه شود) حساساند.
سراغ دوربین،میز و لیوانها میرود،مادهی (به تصویر صفحه مراجعه شود) خام آش را عکاسی میکند و پس از آن با فرآیندهای دیجیتال و دستکاری استادانه،اثر نهایی را خلق کرده از اتاق بیرون میرود.
یعنی آنچه تصویر را خلق میکند و این تنها دلالت ضمنی است که میتوان به آثار او نسبت داد.
او در گفتار خود پیرامون چنین آثاری با لحنی طنزآلود، مشهورترین آثار مدرن را به مقابله میخواند:«وقتی کار گرفتن عکسهای استروب را آغاز کردم،به عکسی فکر میکردم که (به تصویر صفحه مراجعه شود) در آن دوشان از نردبان پایین میآمد.
این لیوان که چهار بار روی یک قاب ثبت شده نهتنها تجربهای از دست تجربهی دوشان در عکس اشاره شده نیست که بسیار پختهتر و اندیشمندانهتر است."