خلاصه ماشینی:
"نقد مخاطب خاطرات در ایهام [به بهانه نمایش آثار مقداد لرپور در نگارخانه میرمیران] میلاد رستمی به رساتی نقطهی شروع اثر هنری کجاست؟تکیهگاه آفریننده در فرآیند خلق اثر چیست؟این سوالی است که بر مبنای تاریخ پرسش،جوابهای متفاوت به خود گرفته است.
گاه به منبع بسیار دور و چند لایهای تبدیل میشود و در جایی مستقیمتر عمل میکند.
این هنر-صنعت از یک جهت فضا را برای خلاقیت و واقعیتگریزی هنرمندان تجسمی باز کرد و از دیگرسو تبدیل به منبع مستند دیگری برای استفادهی هنرمندان شد.
تمام این نشانهها را در طراحیهای لرپور میبینیم که بسیار دقیق ساخته و پرداخته شده و هرطراحی به شکل یک قاب عکس یادگاری درآمده است.
اما آثار مقداد لرپور از نوع و گونهی دیگری است.
این آثار درست در همین نقطه اتمسفر بینامتنی خود را ایجاد میکنند.
نگاه متفاوت لرپور به رسانهی عکاسی بسیار تأثیرگذار است.
در واقع عملکرد دیگر این آثار آشناییزدایی خاطرات است."