خلاصه ماشینی:
"ریچارد پرینس ابتدا کار خود را بهعنوان یک نقاش آغاز نمود-مدیمی که هنوز هم از آن استفاده میکند-و پس از آن به شکلی متفاوت به عکاسی روی آورد.
نخستین مجموعهی پرینس که شهرت قابلتوجهی برای او به ارمغان آورد تا مدتها مباحثات تئوریک هنر را تحت الشعاع قرار داده بود مجموعهی بی نامی است که آن را«گاوچرانها»(7) مینامند.
اکنون پرسش این است که اگر ریچارد پرینس را سارقی هنری به حساب نیاوریم،چگونه میتوان از آثار او بهعنوان آثاری مستقل دفاع نمود؟ سادهانگارانهترین پاسخ به این پرسش این است که هنرمند همانگونه که میتواند از تمامی ابژههای جهان پیراموناش برای خلق اثر استفاده نماید؛این حق را دارد که صفحات مجلهای چون نیویورک تایمز را نیز به مثابه کار مادهی اولیهی خود برگزیند.
»(دانشنامهی زیباییشناسی:921) آثار ریچارد پرینس نیز با قرار گرفتن در بستری که خود و دوستانش در گروه«عکاسان پست مدرن»(همراه با هنرمندانی چون،سیندی شرمن،شریلواین و..."