خلاصه ماشینی:
"اکنون آنچه را که برای مدد کردن اتومبیلها از نظر فنی انجامشده از نظر خوانندگان محترم میگذارنم: (به تصویر صفحه مراجعه شود) 1-درباره کاروسری(اطاق اتومبیل)سعی شده حتی الامکان طولآنرا کمتر کنند تا اشکالات پارکینگ کم شود-ویزیبلیته(در)اتومبیلرا با بزرگتر کردن شیشهها بیشتر کردهاند-شکل ظاهری بخصوصقسمت جلو اتومبیلها کاملا آئرو دینامیک شده که با مقاومت هوا درسرعتهای زیاد مواجه نشود(این موضوع در کم شدن مصرف بنزین همموثر است)-کوشش کردهاند که قسمتهای مختلف کاروسری بصورتقطعات منفصله باشد و بخصوص گلگیرها و قسمتهای جلو جداشدنی باشندکه تعمیرات و تعویض قطعات براحتی میسر باشد و یکپارچگی بدنه ازاین نظر تولید اشکال ننماید-با کوچک کردن اطاق(از بیرون نه ازداخل)و ساده کردن آن.
کمپرس را زیاد کردهاند زیرا با بنزینهای جدیداکتان زیاد کاملا مقدور است که کمپرس و درنتیجه شدت انفجار در سیلندرو قدرت موتور افزایش یابد-دور موتورها را زیاد کردهاند چون با وجودکورس کوتاه و سیستم جدید روغنکاری دور زیاد زیانی برای موتور ندارد ودرست بعلت همین 3 مطلب ذکرشده یعنی کوتاه شدن کورس و زیاد شدن کمپرسو افزایش دور موتور بر قدرت و سرعت و بخصوص بسرعتگیری(آکسلراسیون)اتومبیلها افزودهاند که حتی اتومبیلهای بسیار کوچک هم در کمتر از 30ثانیه سرعتشان از سکون به 100 کیلومتر در ساعت میرسد.
در سیستم روغنکاری فیلترهای قدیمی را که فقط یک صافی ساده بودندکه از عهده تصفیه روغن بخوبی برنمیآمدند(و میبایست روغن موتور راهر 2500 یا 3000 کیلومتر حد اکثر بسته بنوع اتومبیل عوض کرد)بکنارگذاشته و از انواع جدید فیلترهای عالی سانتریفوژ که بخوبی کثافات روغنرا میگیرند و در اتومبیلهای مختلف فقط بین 5000 تا 10000 کیلومتربسته بنوع اتومبیل احتیاج به تعویض روغن پیدا میشود استفاده کردهاند."