خلاصه ماشینی:
"نگاهی از دروندغدغههایجامعهیحسابداری آخرین سهشنبه اسفندماه سال 89،و نخستین سهشنبهی اردیبهشتماه 90،سالناجتماعات ساختمان جامعهی حسابداران رسمی کشور،میزبان اعضایی بود که همبرای دیدار یکدیگر و هم برای شنیدن و گفتن نظرات و نقدها و انتقادهایشان از مسایلجاری حرفهی حسابرسی گردهم آمده بودند.
ارائهی گزارشی جامع از تمامی آنچه دراین جلسات میگذرد امکانپذیر نیست؛چرا که از سویی دامنهی بحثهایی که مطرحمیشود چنان گسترده است که نمیتوان آنها را به طور کامل به قالب کشید و از سویدیگر گریزهای متعددی از بحثهای محوری و اصلی جلسه صورت میپذیرد.
هر چنداینها گریزهایی ناگزیر است،اما به هنگام مطالعه در قالب گزارشی مستقل برای آنکه در فضای نشست حضور ندارد گاه ممکن است نامفهوم بنماید.
به هر تقدیر،ازاین شماره میکوشیم گزارشی از سخنرانیهای اصلی که در جلسات ماهانه ارائه کنیم؛گزارشی که سخنرانان خود آن را بازخوانی کردهاند و گاه بر آن افزوده یا کاستهاند.
در عین حال،در این شماره،متن مقالهای که روبینا جردن در نشست اردیبهشتماهحسابداران رسمی ارائه کرد که به موضوع مدیریت روابط با مشتریان در موسساتحسابرسی اختصاص داشت،به طور مستقل ارائه شده است."