خلاصه ماشینی:
"توجه رسانهای مربوط به بازیها نیز فرصت دیگری در کلان اقتصاد در اختیار صاحبان سرمایه و تولیدات تجاری میگذارد که در بین بسیاری از کشورها و کمپانیها برای ورود به این تبلیغات رسانهای و حضور موفق اقتصادی در کنار بازیها،رقابتهای شدید در میگیرد.
کشورهایی که در این فصل به خواب خرگوشی فرو میروند و پیچیدگی رفتار طبیعت را بهانهای برای تعطیل کار و برنامهریزی و تعدیل فعالیتهای ورزشی میدانند،نمیتوانند در بهار بازیهای المپیک،بهرهبرداری مناسبی انجام دهند،کسانی که در فصل زمستان به دلیل سردی هوا،برنامهریزیهای تولیدی رفتارهای اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی و سیاسی را تعدیل میکنند،از ذخیرهسازی فصل زمستان کمتر استفاده کردهاند.
صاحب این قلم،از اهمیت این رویداد در هر فرصتی استفاده کرده و به برنامهریزان و مجریان فعالیتهای ورزشی و ورزش کشور-در خرد و کلان-یادآوری کرده است که نمیتوان بدون برنامهریزی طولانیمدت،کشف و پرورش استعدادهای نوجوان و جوان،و نداشتن طرح جامع برای ورزش کشور در بهار دلپذیر بازیهای المپیک به برداشتی مناسب-رنگین طلایی،نقرهای و برنزی-نائل آمد."