خلاصه ماشینی:
"IB} رسشها دبیران روانشناسی به چه میزان از اهداف و محتوا و دیگر عناصربرنامۀ درسی روانشناسی آگاهی دارند؟ دبیران روانشناسی به چه میزان فرایند یاددهی-یادگیری را براساسچهارچوب برنامۀ درسی روانشناسی دنبال میکنند؟ نگرش دبیران و دانشآموزان نسبت به برنامۀ درسی روانشناسی(کتاب درسی)چگونه است؟ دبیران روانشناسی روشهای یاددهی-یادگیری را چگونه در کلاسدرس دنبال میکنند؟ وسایل و امکانات آموزشی مورد نیاز برای تدریس روانشناسی درمدارس چگونه است؟ روشهای ارزشیابی دبیران روانشناسی تا چه اندازه با روشهایپیشبینی شده در برنامۀ درسی تناسب دارد؟ زمان پیشبینی شده برای برنامۀ درسی روانشناسی در جدول برنامۀدرسی سال سوم متوسطه از دیدگاه دبیران و دانشآموزان چگونه است؟ دبیران فعالیتهای یاددهی-یادیگری کتاب روانشناسی را در کلاسدرس چگونه اجرا میکنند؟ مشکلات یادگیری مباحث محتوای کتاب درسی روانشناسی از نظردبیران و دانشآموزان کداماند؟ مشکلات تدریس محتوای کتاب درسی روانشناسی از نظر دبیرانکداماند؟ اهداف دانشی برنامۀ درسی روانشناسی توسط دانشآموزان به چهمیزان محقق شده است؟ اهداف نگرشی برنامۀ درسی روانشناسی در دانشآموزان به چه میزانمحقق شده است؟ اهداف مهارتی برنامۀ درسی روانشناسی در دانشآموزان به چه میزانمحقق شده است؟ وش جامعۀ نمونۀ این پژوهش باتوجه به تعدد ابزارها متنع بوده است."